مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-04ورزشي

 آغاز اردوی تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا در اهواز 


نخستین مرحله اردوی تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضا با هدف آماده سازی ورزشکاران برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در کشور استرالیا از امروز (15 فروردین) آغاز شد.

- ایسنا/خوزستان نخستین مرحله اردوی تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضا با هدف آماده سازی ورزشکاران برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در کشور استرالیا از امروز (15 فروردین) آغاز شد.

جمال فتاحی رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی آقایان و بانوان پیوند اعضا با هدف حضور در رقابت های قهرمانی جهان، از امروز دوشنبه 15 فروردین ماه آغاز و تا روز جمعه 19 فروردین ماه در استادیوم تختی اهواز ادامه دارد.

وی با بیان این که در این اردوی 5 روزه، 35 ورزشکار و مربی مرد و 19 ورزشکار و مربی زن حضور دارند، ادامه داد: ملی پوشان تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر محسن ربانی، روح الله دایی و آنا ربانی پیگیری خواهند کرد.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: تمام تلاش مان را کردیم که یک میزبانی شایسته در حد نام اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و هیات برای شرکت کنندگان از 18 استان کشور داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 آغاز اردوی تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا در اهواز 

 آغاز اردوی تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا در اهواز